MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ

MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ

Faaliyetlerinin merkezine her zaman müşterilerini koyan Sarıdere, Türkiye'deki en iyi, en güvenilir ve en yeni ürünleri ilk olarak müşterilerinin kullanımına sunar. Dünya standartlarını Türkiye’ye taşıma ve bu standartları daha da yukarı taşıma misyonuyla, müşterilerinden aldığı geri bildirimleri aşağıdaki ana ilkelere bağlı olarak yönetir. 

- Koşulsuz Müşteri Memnuniyeti müşteri hizmetleri politikamızın esas ilkesi olup, tüm müşteri memnuniyeti çalışmalarımızı bu ilke kapsamında gerçekleştiririz. 

- Kişisel bilgilerin (sağlığınızın özellikle) gizliliği esasına uygun davranır, müşterilerimize ait bilgileri görev ve yetkilerimiz kapsamında sadece müşterilerimizin kendileri ile paylaşırız. 

- Müşterilerimiz arasında ayrım yapmaksızın tüm şikayetleri objektif olarak ele alırız. 

- Geri bildirimlerin tarafımıza iletilmesi için çeşitli kanallar yaratır ve bu kanalları müşterilerimizle paylaşırız.

- Her geri bildirimin çözüm sürecinde müşterilerimizle açık iletişim halinde olur, süreçle ilgili ön bilgilendirme yapar, her geri bildirime hedef sürede cevap vermeyi önemseriz. 

- Müşterilerimizin olumsuz deneyimlerini kendimize bir ders olarak çıkarır, her şikayete ciddiyetle eğiliriz. 

- Geri bildirim kaynaklarını düzenli olarak inceler ve gelişim alanlarımıza ilişkin aksiyonlar alırız. 

- Süreçlerimizi yasal mevzuat kuralları ve mali kaynaklarımız çerçevesinde, müşteri ve çalışanlarımızın önerileri ile geliştiririz. 

Müşteri Memnuniyeti Sarıdere Geleneksel Yaşam Merkezi

BİZDEN DUYURULAR